Aprašymas
Efektyvi reklama socialiniuose tinkluose, nenaudojant mokamos reklamos
Detali strategija, kaip nemokamai reklamuotis socialiniuose tinkluose, pasiekti didelį kiekį žmonių(reach), sulaukti puslapio „like” paspaudimų, žinučių iš klientų, konversijų / pirkimų. Subalansuota Facebook’ui, bet pritaikoma ir kitiems.
Įsigijus šią strategiją gausite koncentruotus mokymus, detalius, praktinius pavyzdžius, kaip efektyviai išnaudoti nemokamos reklamos galimybės facebook tinkle ir padidinti tiesioginį paslaugų ar prekių pardavimų skaičių.
Dažnu atveju žmonės nemoka efektyviai pasinaudoti nemokama reklama, arba nežino, kad yra galimybė veiklą reklamuoti nemokamu būdu, kas yra ypač naudinga smulkiems ir pradedantiems verslams, kurie dar neturi didelio biudžeto, bet gali įdėti daugiau darbo, kad gautų potencialių klientų žinučių.
Kokie yra skirtumai tarp mokamos ir nemokamos reklamos?
Su mokama reklama Jums reikia įdėti žymiai mažiau darbo, pakanka sukurti skelbimą, nustatyti biudžetą ir reklama bus rodoma automatiškai. Su nemokama reklama reikia įdėti darbo t.y. reklamą daryti ne automatinu, bet rankiniu būdų.
Mokamos reklamos pliusai: reikalauja daug mažiau darbo laiko.
Mokamos reklamos minusai: kaina už reklamą yra ganėtinai didelė ir kylant konkurencijai nuolatos auga.
Nemokamos reklamos pliusai: reklama yra visiškai nemokama, nereikalaujanti investicijų.
Nemokamos reklamos minusai: reklamai reikia kas dieną skirti bent 1 valandą darbo.
Nemokamos reklamos tikslai:
Strategijos tikslas pasinaudoti nemokamos reklamos galimybėmis su maksimalia nauda. Kas puikiai tinkanti startuojantiems arba nedideliems verslams, kurie dar neturi didelio biudžeto, kurį galėtų skirti reklamai, bet turi laiko kas diena dirbti (~1 valandą per dieną) su turiniu.
Strategijos „Nemokama reklama” dalys:
1. Skelbimas
a) Struktūra.
b) Dažnis.
c) Periodiniai veiksmai.
d) Vizualizavimas.
2. Auditorija
a) Auditorijos segmentavimas.
b) Grupės.
3. Komunikavimas
a) Komunikavimas su klientais.
b) Poreikiai.
c) Pasiūlymai.
d) Periodiniai veiksmai.
4. Žmonių pasiekiamumas
a) Auditorijos rinkimas.
5. Informacija
a) Techninė dalis.
b) Kliento sudominimas.
c) Rekomendacijos.
Pasiekti rezultatai:
Skelbimų pasiekiamumas (organinis):
Naudojant „Nemokama reklama” strategiją per dieną nemokami skelbimai pasiekia iki 24000 žmonių.
Puslapio „like”:
Klientų užklausos per mėnesį:
Lina (įsigijo produktą) –
„Like” tikrai daugiau surenku su patarimais ir klientų pagausėjimą matau 🙂
Vadim –
Super 🙂 aiskiai, paprastai, naudigai 🙂
Pguru –
Sutinku dėl pagrindinės minties, jauniems verslams šių patarimų tikrai pakanka geram startui na o didesniems verslams vis tiek reikės pirkti mokamą reklamą 🙂
Kestas (įsigijo produktą) –
dalis informacijos buvo zinoma dalis buvo naudinga ir praktiskai naudos dave bendrai vertinu teigiamai
Ieva (įsigijo produktą) –
Labai konkreti ir aiški informacija, ypač dėl nuorodų pasiteisino 100%.